Skip to content

Binnenrommelmarkten

12 oktober is weer de eerste binnenmarkt van het seizoen. Reserveren kan van af heden.

Iedere maand van oktober t/m mei een rommelmarkt.

Datums staan nu op deze pagina en reserveren kan per direct voor het hele seizoen.

We gaan dit seizoen weer rommelmarkten organiseren in de Kiekmure.
Er kan weer gereserveerd worden voor de aankomende maanden die gepland staan.
Vol is vol. Bezoekers hebben gratis toegang.

Belangrijk: 
• Er is een maximaal aantal tafels en plekken voor rekken die we kunnen verhuren. Vol is vol.
• Tafels beschikbaar? Check onze website.
• Brengen van de spullen is mogelijk vanaf 7.00 uur.

Datums binnen rommelmarkten seizoen 2024-2025:
Hieronder de nieuwe datums van het komende seizoen.
Het is weer mogelijk om gebruik te maken van een digitaal formulier onderaan de pagina!

Als u het formulier invult voor de binnen rommelmarkten en op verzenden klikt dan krijgt u hierna van ons een betalingsverzoek die eruit ziet als een Ideal betaling. Als dit is gedaan is het definitief en ontvangt u een bevestiging van de reservering.

Op de bevestiging zal een inschrijfnummer komen te staan die u terug kunt vinden op de tafellijst voor hetgeen er gereserveerd is. Dit doen we omdat we te maken hebben met de AVG wet en niet namen zomaar op de tafels kunnen zetten. Let op dat AVG nummer anders is dan betalingsnummer!

20242025
Januari 25
Oktober 12Februari 22
November 2Maart 22
December 7April 12
Mei 17

 

Locatie is de Kiekmure, Tesselschadelaan 1 te Harderwijk. Startsein voor standhouders is vanaf 7.00 uur.
Per reservering kan er maximaal drie tafels gereserveerd worden.
Denk er wel om vol is vol. Er is een maximaal aantal tafels beschikbaar om te verhuren.
We kunnen niet meer tafels kwijt in de gehuurde zalen van de Kiekmure.
Markt wordt gehouden in de benedenzalen A-B-C van de Kiekmure.
Aangevuld met een gedeelte van de ontmoetingsruimte en de biljartzaal.
Aanvang: 9.00 – 14.00 uur en bezoekers hebben vrij toegang.

Er mag niks opgehangen worden aan de muren ook niet met plakband!
Luistert u niet naar de organisatie of de beheerder van de Kiekmure dan kunnen we u verwijderen van de markt of de kosten van het verwijderen op u verhalen..

Kosten voor huur tafels (1.20 bij 0.80 cm) zijn voor leden € 6,50 per tafel en voor niet leden € 9,00 per tafel.
Plek voor een rek kost € 5,00 per stuk.
Rek mag niet groter zijn 80cm lang. Er is plek per markt voor maximaal 8 rekken.
(Je moet zelf in het bezit zijn van een rek, wij verhuren alleen een plek om het rek op te zetten!)

Op onze rommelmarkten mogen geen restpartijen, geen nieuwe spullen verkocht worden en is ook niet bestemd voor handelaren.
De organisatie van de rommelmarkten is in handen van Theo Goosen tel: 06-14403745.
Reserveren of informatie kunt u ook krijgen via de mail: info@wijkstadsdennen.nl.

Enkele regels waar u rekening mee moet houden als u tafels reserveert:
* Zodra de datums op de website staan kan er gereserveerd worden door iedereen.
* Ook niet leden kunnen zich per direct opgeven zodra de datums op de website staan.
* Bespreken van tafels kan voor het hele seizoen en op ieder moment mits er nog tafels vrij zijn.
* Door de eindtijd van de markt mag er niet eerder dan 14.00 uur begonnen worden met inpakken.
* Sinds enkele jaren dient er van te voren betaald te worden en wel veertien dagen voor dat de markt plaats vindt.
Dit kan gedaan worden via de Rabobank of ING rekening van de vereniging of contant bij T. Goosen. Na reserveren krijgt u een betalingsverzoek dit kunt u net zo betalen als Ideal.
* U bent zelf verantwoordelijk voor het op tijd betalen van de besproken tafels voor een rommelmarkt die u besproken heeft.
* Niet op tijd betalen betekend dat de tafels aan een ander gegeven wordt die op dat moment op de wachtlijst staat.
* Na bespreken van de tafels ontvangt een ieder een overzicht van hetgeen er besproken is en voor welke datum de betaling binnen moet zijn.
U bent hier zelf verantwoordelijk voor.
* Wanneer u voor meerdere markten bespreekt moet u ervoor zorgen dat de eerste markt waar u staat op tijd betaald wordt.
Op deze markt kunt u dan weer de volgende markt betalen welke u dan weer besproken heeft. En zo iedere keer weer opnieuw dezelfde procedure.
* Er wordt geen geld terug gegeven als er een markt afgezegd wordt om welke reden dan ook. Het dan al betaalde geld blijft staan tot een volgende markt die dan door u is geboekt. Maximaal een jaar wordt het bewaard! Afzeggen van een markt kan tot uiterlijk de donderdag voorafgaand van de markt waar het om gaat.
* Niet opkomen dagen op een markt zonder bericht betekend dat u, uw geld kwijt bent wat de reden ook is achteraf.
Even bellen of een sms’je sturen naar 06-14403745 is een kleine moeite.
Als u op de dag zelf afbelt dat u niet komt bent u het geld kwijt en krijgt u niks terug.
* Wij zijn als organisatie niet aansprakelijk voor spullen die gestolen zijn en ook niet bij ontstaande misverstanden tussen u en de koper als er iets verkocht is bemoeien wij ons er niet mee. U dient dit zelf op te lossen.
U bent verantwoordelijk voor de spullen die u aanbied.
* Heeft u niet op tijd betaald maar wel gereserveerd en niet afgezegd op welke manier dan ook zult u toch de kosten moeten betalen die afgesproken zijn. U krijgt als het niet is gedaan hier een rekening van.

Als er een markt volgeboekt is zullen we dat zo snel mogelijk achter de datum vermelden.
Wel kunt u zich op een wachtlijst laten plaatsen voor het geval er iemand om welke reden dan ook afzegt.
Er wordt dan iemand van de wachtlijst gebeld en die kan dan de vrij gekomen plek nemen.
Voor opgave en info stuurt u een e-mail en dan zal dhr. Goosen u laten weten of er nog plek is.
Wij rekenen erop dat een ieder die zich opgeeft voor de markt of de wachtlijst dit goed opschrijft in zijn agenda.
Mocht er iets veranderen in uw agenda meld u zich dan af dit voorkomt veel onnodig te plegen telefoontjes om de vrij gekomen plekken weer te kunnen verhuren.

Ook mag u een mail sturen om ons te helpen reclame te maken klik hier.
Wij zorgen er dan voor dat u flyer’s in de bus krijgt om uit te delen.

 

Binnen rommelmarkten

Back To Top