skip to Main Content

Binnenrommelmarkten

Vanaf oktober hopen we weer maandelijks een rommelmarkt te organiseren.
Op welke manier de rommelmarkten gehouden kunnen worden wordt binnenkort meer over bekend.

Belangrijk: Aanpassingen i.v.m. maatregelen corona
• Zolang de maatregelen van kracht zijn is het niet mogelijk de hoeveelheid tafels te verhuren die we gewend zijn te verhuren.
• De kans is groot dat al snel enkele markten vol zitten omdat er nog standhouders zijn die in maart gereserveerd hadden. Deze worden
netjes omgezet.
• Tafels beschikbaar? Check onze website.
• Per gereserveerde tafel, mag er maar 1 persoon achter de kraam/tafel staan.
Huur je 2 of 3 tafels, dan mag je maximaal met twee personen achter je kraam.
• Hou je aan de 1, 5 meter afstand.
• Brengen en halen is geen probleem. De persoon kan alleen niet blijven.
Ophalen kan pas vanaf 14:00 uur. Kom niet eerder.
• De rommelmarkt kan alleen doorgaan bij het houden aan de regels.
• De opzet van de rommelmarkt is anders. I.v.m. de maatregelen zijn er minder tafels beschikbaar.
• We zijn samen verantwoordelijk voor een veilig verloop van de rommelmarkt.

Datums binnen rommelmarkten seizoen 2020-2021:
Vanaf 1 september komen deze hier te staan eerder kan er ook niet door niet leden gereserveerd worden.
Het is mogelijk om gebruik te maken van een digitaal formulier onderaan de pagina!

Als u het formulier invult voor de binnenrommelmarkten en op verzenden klikt dan krijgt u hierna van ons een betalingsverzoek die eruit ziet als een Ideal betaling. Als dit is gedaan is het definitief en ontvangt u een bevestiging van de reservering.

Op de bevestiging zal een inschrijfnummer komen te staan die u terug kunt vinden op de tafellijst voor hetgeen er gereserveerd is. Dit doen we omdat we te maken hebben met de AVG wet en niet namen zomaar op de tafels kunnen zetten. Let op dat AVG nummer anders is dan betalingsnummer!

20202021
Januari 16
Oktober 10 (volgeboekt)Februari 13
November 14Maart 13
December 12April 17
Mei 15

 

Locatie is de Kiekmure, Tesselschadelaan 1 te Harderwijk. Startsein voor standhouders is vanaf 7.00 uur.
Per reservering kan er maximaal drie tafels gereserveerd worden.
Denk er wel om vol is vol. Maximaal kunnen we 70 tafels verhuren per rommelmarkt i.v.m. corona maatregelen.
We kunnen niet meer tafels kwijt in de gehuurde zalen van de Kiekmure.
Markt wordt gehouden in de benedenzalen A-B-C-F van de Kiekmure.
Aanvang: 9.00 – 14.00 uur en bezoekers hebben vrij toegang.

Er mag niks opgehangen worden aan de muren ook niet met plakband!
Luistert u niet naar de organisatie of de beheerder van de Kiekmure dan kunnen we u verwijderen van de markt of de kosten van het verwijderen op u verhalen..

Kosten voor huur tafels (1.20 bij 0.80 cm) zijn voor leden € 5,00 per tafel en voor niet leden € 7,50 per tafel.
Het is niet mogelijk om rekken te verhuren gedurende de tijd dat de maatregelen nog van kracht zijn.
Dus alleen maar tafels te huur.

Op onze rommelmarkten mogen geen restpartijen, geen nieuwe spullen verkocht worden en is ook niet bestemd voor handelaren.
De organisatie van de rommelmarkten is in handen van Theo Goosen tel: 06-14403745.
Reserveren of informatie kunt u ook krijgen via de mail: info@wijkstadsdennen.nl.

Enkele regels waar u rekening mee moet houden als u tafels reserveert:
* Leden van de vereniging kunnen zich opgeven na ontvangst van de activiteitenboekje.
Tot 1 september hebben zij de kans om tafels te bespreken. Vanaf 1 september mogen ook niet leden tafels reserveren.
* Bespreken van tafels kan voor het hele seizoen en op ieder moment mits er nog tafels vrij zijn.
* Door de eindtijd van de markt mag er niet eerder dan 14.00 uur begonnen worden met inpakken.
* Sinds enkele jaren dient er van te voren betaald te worden en wel veertien dagen voor dat de markt plaats vindt.
Dit kan gedaan worden via de Rabobank of ING rekening van de vereniging of contant bij T. Goosen. Na reserveren krijgt u een betalingsverzoek dit kunt u net zo betalen als Ideal.
* U bent zelf verantwoordelijk voor het op tijd betalen van de besproken tafels voor een rommelmarkt die u besproken heeft.
* Niet op tijd betalen betekend dat de tafels aan een ander gegeven wordt die op dat moment op de wachtlijst staat.
* Na bespreken van de tafels ontvangt een ieder een overzicht van hetgeen er besproken is en voor welke datum de betaling binnen moet zijn.
U bent hier zelf verantwoordelijk voor.
* Wanneer u voor meerdere markten bespreekt moet u ervoor zorgen dat de eerste markt waar u staat op tijd betaald wordt.
Op deze markt kunt u dan weer de volgende markt betalen welke u dan weer besproken heeft. En zo iedere keer weer opnieuw dezelfde procedure.
* Er wordt geen geld terug gegeven als er een markt afgezegd wordt om welke reden dan ook. Het dan al betaalde geld blijft staan tot een volgende markt die dan door u is geboekt. Maximaal een jaar wordt het bewaard! Afzeggen van een markt kan tot uiterlijk de donderdag voorafgaand van de markt waar het om gaat.
* Niet opkomen dagen op een markt zonder bericht betekend dat u, uw geld kwijt bent wat de reden ook is achteraf.
Even bellen of een sms’je sturen naar 06-14403745 is een kleine moeite.
Als u op de dag zelf afbelt dat u niet komt bent u het geld kwijt en krijgt u niks terug.
* Wij zijn als organisatie niet aansprakelijk voor spullen die gestolen zijn en ook niet bij ontstaande misverstanden tussen u en de koper als er iets verkocht is bemoeien wij ons er niet mee. U dient dit zelf op te lossen.
U bent verantwoordelijk voor de spullen die u aanbied.
* Heeft u niet op tijd betaald maar wel gereserveerd en niet afgezegd op welke manier dan ook zult u toch de kosten moeten betalen die afgesproken zijn. U krijgt als het niet is gedaan hier een rekening van.

Als er een markt volgeboekt is zullen we dat zo snel mogelijk achter de datum vermelden.
Wel kunt u zich op een wachtlijst laten plaatsen voor het geval er iemand om welke reden dan ook afzegt.
Er wordt dan iemand van de wachtlijst gebeld en die kan dan de vrij gekomen plek nemen.
Voor opgave en info stuurt u een e-mail en dan zal dhr. Goosen u laten weten of er nog plek is.
Wij rekenen erop dat een ieder die zich opgeeft voor de markt of de wachtlijst dit goed opschrijft in zijn agenda.
Mocht er iets veranderen in uw agenda meld u zich dan af dit voorkomt veel onnodig te plegen telefoontjes om de vrij gekomen plekken weer te kunnen verhuren.

Ook mag u een mail sturen om ons te helpen reclame te maken klik hier.
Wij zorgen er dan voor dat u flyer’s in de bus krijgt om uit te delen.

Helaas hebben wij deze zomer het bericht gekregen dat Stichting Vasariah moet stoppen met het inzamelen van de gele zakken.
Dit is dus niet meer mogelijk en elke standhouder moet zijn overgebleven spullen weer mee terug nemen naar huis!

 

Back To Top
X