skip to Main Content

Binnenrommelmarkten

Datums binnen rommelmarkten seizoen 2018-2019:
Vanaf 1 september komen deze hier te staan eerder kan er ook niet door niet leden gereserveerd worden.
U kunt binnenkort ook digitaal aanmelden klik hier!

Als u het formulier invult voor de binnenrommelmarkten en op verzenden klikt dan krijgt u hierna van ons een betalingsverzoek die eruit ziet als een Ideal betaling. Als dit is gedaan is het definitief en ontvangt u een bevestiging van de reservering.

Nieuw is dat er vanaf dit seizoen op de bevestiging een inschrijfnummer komt te staan die u terug kunt vinden op de tafellijst voor hetgeen er gereserveerd is. Dit doen we omdat we te maken hebben met de AVG wet en niet namen zomaar op de tafels kunnen zetten.

20182019
Januari 19
Oktober 6Februari 16
November 3Maart 16
December 1April 13
Mei 11

 

Locatie is de Kiekmure, Tesselschadelaan 1 te Harderwijk. Per reservering kan er maximaal drie tafels gereserveerd worden.
Denk er wel om vol is vol. Maximaal kunnen we 100 tafels verhuren per rommelmarkt.
We kunnen niet meer tafels kwijt in de gehuurde zalen van de Kiekmure.
Markt wordt gehouden in de benedenzalen A-B-C-F van de Kiekmure.
Aanvang: 9.00 – 14.00 uur en bezoekers hebben vrij toegang.

Er mag niks opgehangen worden aan de muren ook niet met plakband!
Luistert u niet naar de organisatie of de beheerder van de Kiekmure dan kunnen we u verwijderen van de markt of de kosten van het verwijderen op u verhalen..

Kosten voor huur tafels (1.20 bij 0.80 cm) zijn voor leden € 5,00 per tafel en voor niet leden € 7,50 per tafel.
Ook is het mogelijk om een plek te huren voor een kledingrek (dit rek moet u zelf meenemen). Kosten hiervan zijn € 2,50 per plek.
Maximaal is er ruimte voor 8 rekken per markt. Rek mag niet groter zijn dan 90 cm.

Op onze rommelmarkten mogen geen restpartijen, geen nieuwe spullen verkocht worden en is ook niet bestemd voor handelaren.
De organisatie van de rommelmarkten is in handen van Theo Goosen tel: 06-14403745.
Reserveren of informatie kunt u ook krijgen via de mail: info@wijkstadsdennen.nl.

Enkele regels waar u rekening mee moet houden als u tafels reserveert:
* Leden van de vereniging kunnen zich opgeven na ontvangst van de aktiviteitenboekje.
Tot 1 september hebben zij de kans om tafels te bespreken. Vanaf 1 september mogen ook niet leden tafels reserveren.
* Bespreken van tafels kan voor het hele seizoen en op ieder moment mits er nog tafels vrij zijn.
* Door de eindtijd van de markt mag er niet eerder dan 14.00 uur begonnen worden met inpakken.
* Sinds enkele jaren dient er van te voren betaald te worden en wel veertien dagen voor dat de markt plaats vindt.
Dit kan gedaan worden via de Rabobank of ING rekening van de vereniging of contant bij T. Goosen. Vanaf september 2018 zal       een ieder die reserveert een betalingsverzoek krijgen om te betalen.
* U bent zelf verantwoordelijk voor het op tijd betalen van de besproken tafels voor een rommelmarkt die u besproken heeft.
* Niet op tijd betalen betekend dat de tafels aan een ander gegeven wordt die op dat moment op de wachtlijst staat.
* Na bespreken van de tafels ontvangt een ieder een overzicht van hetgeen er besproken is en voor welke datum de betaling                 binnen moet zijn.
U bent hier zelf verantwoordelijk voor.
* Wanneer u voor meerdere markten bespreekt moet u ervoor zorgen dat de eerste markt waar u staat op tijd betaald wordt.
Op deze markt kunt u dan weer de volgende markt betalen welke u dan weer besproken heeft. En zo iedere keer weer opnieuw         dezelfde procedure.
* Er wordt geen geld terug gegeven als er een markt afgezegd wordt om welke reden dan ook. Het dan al betaalde geld blijft staan       tot een volgende markt die dan door u is geboekt. Maximaal een jaar wordt het bewaard! Afzeggen van een markt kan tot                   uiterlijk de donderdag voorafgaand van de markt waar het om gaat.
* Niet opkomen dagen op een markt zonder bericht betekend dat u, uw geld kwijt bent wat de reden ook is achteraf.
Even bellen of een sms’je sturen naar 06-14403745 is een kleine moeite.
Als u op de dag zelf afbelt dat u niet komt bent u het geld kwijt en krijgt u niks terug.
* Wij zijn als organisatie niet aansprakelijk voor spullen die gestolen zijn en ook niet bij ontstaande misverstanden tussen u en de       koper als er iets verkocht is bemoeien wij ons er niet mee. U dient dit zelf op te lossen.
U bent verantwoordelijk voor de spullen die u aanbied.
* Heeft u niet op tijd betaald maar wel gereserveerd en niet afgezegd op welke manier dan ook zult u toch de kosten moeten                 betalen die afgesproken zijn. U krijgt als het niet is gedaan hier een rekening van.

Als er een markt volgeboekt is zullen we dat zo snel mogelijk achter de datum vermelden.
Wel kunt u zich op een wachtlijst laten plaatsen voor het geval er iemand om welke reden dan ook afzegt.
Er wordt dan iemand van de wachtlijst gebeld en die kan dan de vrij gekomen plek nemen.
Voor opgave en info stuurt u een e-mail en dan zal dhr. Goosen u laten weten of er nog plek is.
Wij rekenen erop dat een ieder die zich opgeeft voor de markt of de wachtlijst dit goed opschrijft in zijn agenda.
Mocht er iets veranderen in uw agenda meld u zich dan af dit voorkomt veel onnodig te plegen telefoontjes om de vrij gekomen plekken weer te kunnen verhuren.

Ook mag u een mail sturen om ons te helpen reclame te maken klik hier.
Wij zorgen er dan voor dat u flyer’s in de bus krijgt om uit te delen.

Komend seizoen is het ook weer mogelijk om kleding achter te laten in de gele zakken!

MEDEDELING AAN ALLE DEELNEMERS VAN DE ROMMELMARKTEN.

Organisatie bestuur Wijkvereniging Stadsdennen & Frankrijk
Voor het eerst op de markt van 23 november 2013 was het mogelijk om aan het eind van de markt als men dat wilde alle kleding, knuffels, schoenen, riemen en alles wat van stof gemaakt is in een zak te doen en te laten staan.
De stichting Vasariah haalt deze zakken op en neemt ze mee en zorgt er dan voor dat het bij mensen terecht komt die aan de onderkant van de samenleving leven in Nederland.
Het gaat niet naar het buitenland maar wordt gebruikt om deze mensen in Nederland zelf te helpen.
Tijdens elke rommelmarkt wordt er rond 13.45 uur langs de tafels gelopen en gevraagd wie er een zak van deze stichting wilt hebben.
Naast een zak krijgt u ook deze brief met informatie bij de reservering.
Wij verzoeken u om alleen alles in de zak te doen wat van stof gemaakt is, riemen en schoenen.
Al het andere wat u over gehouden heeft moet u mee naar huis terug nemen. Ook uw kartonnen dozen.
Als organisatie hebben we hier goed over na moeten denken omdat we bang zijn dat er weer mensen zullen zijn die echt alles zullen dumpen in de zak die ze krijgen.
Doe dit niet want er wordt alleen gevraagd om stoffen dingen in de zak te doen.
Mocht aan het eind van de markt blijken dat u niet genoeg hebt aan 1 zak dan kunt bij de organisatie meer zakken krijgen.

Wij rekenen op uw medewerking,

Back To Top
X